1 Şubat 2013 Cuma

Bir Evcil Hayvana Sahip Olmak

Hayvanlar... Hayatım boyunca tanıdığım en sadık dostlar. Hobi olarak acı çeken bir ergen olarak söylüyorum ki, şuana kadar 5-6 hayvanım oldu. Yarısını vermek zorunda kaldım, yarısı da gözümün önünde can çekişerek öldü.
Hayvanları vermek, gözünün önünde ölmesinden bile beter. Gerçekten.

Mutlu olmak istiyor musunuz? Hayvan edinin. Tabii o hayvana gerçekten bakabileceğinizi inanıyorsanız. Çünkü bir hayvan = bir insan demek bana göre.
Bu da böyle aşırı sosyal mesaj içerikli bir yazı oldu. Ben bu kadar duyarlı bir ergen miyim ya? Hayır tabii ki, fenomen olunca; -Tamam, sakinim.- "Aa kıza bak be, minnacık yaşında neler neler düşünüyor." desinler diye yazıyorum.
Şaka bir yana, 'Ölmeden Önce Yapılacaklar' listesinde sizi en çok mutlu edebilecek ve en kolay maddelerden biri bu. Yapın bunu. Bir hayvan edinin.

1 yorum: