4 Şubat 2013 Pazartesi

Justin Bieber Konserine Gitmek

Bugün Justin Bieber'ın konser biletleri satışa sunuldu ve birkaç yerde 15 saniyede VIP bölümündeki biletlerin bittiği yazıyordu. Eğer bu gerçekse, gidemeyen Belieber'lar arasındayım ve tek umudum konser günü stadyumun girişinde beklemek olacak. İzdiham olacağına eminim. O sırada içeri girebilen girecek.
İmkansız diye bir şeyin olmadığına inananlardanım. Eğer ki bilete ulaşamadıysanız, lütfen umudunuzu kaybetmeyin. Ve unutmadan, ölmeden önce mutlaka bir Justin Bieber konserine gidin!

9 yorum:

  1. Bende bilete ulaşamadım ama sanırım bütün umudum da yok oldu :(

    YanıtlaSil
  2. Ben bilet aldım ama senin adına üzüldüm :( Şöyle bir şey de var konserin 35. dakikasından sonra konsere bileti olmayanlar alınacakmış en arkadan hala şansın var :)

    YanıtlaSil
  3. Aynen. Umut kaybetmek kesinlikle yasak! :D

    YanıtlaSil
  4. 3 bilet aldım gold circle ama gitmiyorum vazgeçtim :D

    YanıtlaSil
  5. Ağlıyorum artık napıcam bilmiyorum öyle kaldım oturdum beynim dondu annem anlamıyo beni kimse artık dilim varmıyo NEVER SAY NEVER demeye çünkü ben bittim artık daha önce bileklerimi kescektim annem karşı geldi sanki sikliyo beni amk karısı ama bu sefer kararım kesin 3 kişi intihar etmiş 4. benim umudumda kayboldu bende kayboldu yüyen ölüler gibiyim artık yaşamsam nolacak kimse kalmadı yanımda annem bana deli gözüyle bakıyor sabah akşam aralıksız ağlıyorum evet kıskanıyprum gidenleri kıskanıyorum 4. kişinin ölüm haberi için hazırlanın veya şimdiden sayfanızda yayınlayın 4. kişi intihar etti bileklerimi kesicem bıçak tam yanımda eğer birgün justini görürseniz bunu ona anlatın çünkü o sadece hayallerimi süsleyen mor atlı bi prens olacak sadece bir prens ama onun için şimidi intihar edeceğim...

    YanıtlaSil
  6. Gözyaşım kalmadı 5.intihar edenim

    YanıtlaSil
  7. Kuzenim gidiyorr,bir de bana hava atmıyomu,çıldırıyorum...

    YanıtlaSil
  8. BEN DE KONSERE GİDEMİYORUM VE ÇOK ÜZGÜNÜM :( UMUDUMU KAYBETMEMEYE ÇALIŞIYORUM KİM BİLİR HİÇ UMMADIĞIM BİR ANDA HİÇ UMMADIĞIM BİR YERDE ONU GÖRÜRÜM VEYA KONSERİNE GİDERİM KİM BİLİR :))

    YanıtlaSil