7 Şubat 2013 Perşembe

Saç Boyatmak

En kötü zamanlarımızda bizi neşelendirecek şey çikolata değil, renkli bir saç tutamıdır aslında. Her ne kadar bazıları saçlarının bir tutamını rengarenk boyatmak istese de, ailesi yaşından dolayı izin vermiyor genellikle -ki benimkiler 4. sınıftan beri boyatmama hiçbir şey demiyor-. Yine de çoğunuzun en büyük isteklerinden birinin bu olduğunu biliyorum, görüyorum da. Bir şeyi çok istiyorsanız, sizi kimsenin durdurmasına izin vermeyin.
Bir gün eve gittiğinizde, anneniz ya da babanız saçlarınızın mor olduğunu görünce ne yapacak, evden mi atacak? En fazla birkaç gün size kızacak, belki de eski saç renginize boyatmak için kuaföre götürecek sizi. Olsun, siz yine de saçınızı boyatmış olacaksınız di mi? Bir anlık karar verin ve saçlarınızı mora, pembeye, kırmızıya, maviye boyatın. 'Oha o kadar da değil.' diyor ve bir gün saçlarınızı boyatıp, eve geldiğinizde ailenizin tepkisini merak ediyorsanız saç tebeşiri kullanın. Evet, yapın bunu! 
Not: Bu madde yüzünden aileniz ile yaşayacaklarınızın hiçbirinin sorumluluğunu kabul etmiyorum, öptüm.

2 yorum:

  1. Ben saçımı mora.boyatsam annem de uyumlu olsun diye gozlerimi morartir ama bi gun mutlaka yapmak istedigim seyler arasinda galp!

    YanıtlaSil
  2. Her zaman kızıla boyatmak istemişimdirrr

    YanıtlaSil