5 Şubat 2013 Salı

Zodyaklı ile Muhabbetin Dibine Vurmak

İlk olarak merak ettiğim bir şey var, bazıları seni sadece PuCCa'nın kardeşi olarak biliyor, bu seni rahatsız ediyor mu?
Hayır rahatsız etmiyor, aksine benim için yeni iş olanakları sağlıyor. Kendimi, yaratıcılığımı geliştirebileceğim kapıları açmama yardımcı oluyor.
Ablan gibi kitap yazmayı düşündün mü hiç?
O bir kere olur :) Ablam gibi kitap yazabileceğimi sanmıyorum. Hatta iddialı konuşayım, ablam gibi, onun tarzında kitap yazabilecek bir başkasının olduğunu da sanmıyorum. Öncelikle samimiyet gerektiriyor ve o samimiyet herkeste maalesef bulunmuyor.
Zodyaklı'nın anlamı ve senin için yeri ne? N'için böyle bir mahlas seçtin?
Aslında Zodyak, galaksinin çöplüğü gibi bir şey, Zodyakli'nin hiçbir anlamı yok. Gökyüzünü çok sevdiğimden dolayı seçtiğim bir nickname.
Seni seven, sürekli tweet atan, sana ulaşmaya çalışanlara -Benim gibi...- telefon numaranı, gerçek Facebook hesabının linkini verdiğin oldu mu hiç?
Facebooku aktif kullanmıyorum. Yönettiğim hesaplar olmasa herhalde hiç girmezdim. O yüzden facebook linkimi paylaşma gereği duymuyorum. Telefon numarası ise daha özel bir şey.. Onu da gerekli görmüyorum.

Sevmek demişken, en çok merak ettiğim soruya gelelim... Nereden geliyor bu Star Wars aşkı?
Geroge Lucas bir kuyuya bir taş attı işte... Star Wars değil sadece, fantastik olan her şeyi seviyorum. Kendi yaşadığın dünya dışında başka bir dünyanın hayalini kurmak, kurulmuş hayallerin de işlenmiş hallerini okumak-izlemek bence harika bir şey.

Geldik benim en az yorulacağım ve eğleneceğim kısma... Zodyaklı'yı 10 soruda tanıyalım!
1. Vücudunda en çok beğendiğin yerin neresi?
Saçlarım.
2. Bir kitap çıkaracak olursan, adı ne olur?
Asab-ı Meş eme
3. Issız bir adaya düşersen yanına alacağın 3 şey?
Liseden beri ıssız bir adaya düşmemiştim ama.. Zodi, güneş kremi ve su.
4. Evde pijama-terlik mi, yoksa günlük kıyafetler ile mi takılırsın?
Pijama-terlik kesinlikle.
5. Eğer sen, sen olmasaydın kendinle arkadaş veya sevgili olur muydun?
Kendimle arkadaş olmayı bir düşünürdüm ama kesinlikle sevgili olmazdım.
6. Okul hayatında ezik kısımdan mı, popüler kısımdan mı oldun?
Eğitim hayatım boyunca ders ve ders aralarında uyuduğum için eziktim galiba :/
7. Erkek arkadaşın, en yakın arkadaşın ile görüşmeni istemeseydi, hangisine tekmeyi basardın?
Sanırım bu yaştan sonra böyle şeyleri kafaya takacak bir erkek arkadaş zaten edinmezdim.
8. Asla yapmam dediğin ama yaptığın bir şey var mı?
Her sene ''asla yapmam'' dediğim şeyleri yapıyorum. Son senelerde iki katı yapıyorum. Ve yapmaya devam edeceğim herhalde.
9. Bir ünlüye ya da çizgi film karakterine benzetildiğin oldu mu? Benzetildiysen, hangi ünlü veya çizgi film karakterine benzetildin?
Berrak Tüzünataç'a benzetiyorlardı eskiden.
10. Kör kütük aşık olduğun, ilişkinizin de ciddileşmeye başladığı dönemlerde sevgilin senden ismini dövme yaptırmanı isteseydi yaptırır mıydın?
Abi ne biçim sevgiliymiş bu? Arkadaşınla görüşme, dövme yaptır oldu olacak bir odaya kapatsın beni yemimi suyumu versin yaşayayım. Elbette yaptırmam.

4 yorum:

  1. Zodyaklı candır :) Twitterda ilk takip ettiklerimden. Samimiyeti, sıcakkanlılığı hiç değişmedi ama bloguna dönmesini isterim :)

    YanıtlaSil
  2. Zodyaklı'nın Pucca'nın kardeşi olduğunu yeni öğrendim :O

    YanıtlaSil
  3. Valla ne yalan söyleyim Zodyaklı hakkında bişeyleri merak ediyordum :) bu sohbet tadındaki söyleşi tam kararında olmuş ne tam olarak açığa vurmuş kendini nede sorulardan kaçınmış. Bu arada bende Pucca'nın "Allah beni böyle yaratmış" kitabını okuduğumda öğrendim kardeş olduklarını :) kitapta Pucca ile dert ortağı olmuşken zevkle twitterdan takip ettiğimiz Zodyaklı hakkındada birşeyler öğrenmek hoş oldu ;) sağ olun...

    YanıtlaSil
  4. Zodyaklıı <3 Bizi aydınlattığın için teşekkürler...

    YanıtlaSil